Vogna mi.
- Roar Sæther
-
Topic Author
- Offline
- Platinum Boarder
-
Less
More
- Posts: 804
- Karma: 8
- Thank you received: 84
13 years 5 months ago #1085
by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Vogna mi.
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
13 years 5 months ago #1086
by Terka
Da er verkstedsmesterlua di nyvaska og henger til tørk. (Fant den liggende i Traktoren.) Det bys på kaffe ved eventuell henting.
Forventer da at du kommer i G-vogna, dette begynner det å bli bil av!
Forventer da at du kommer i G-vogna, dette begynner det å bli bil av!
![:) :)](/media/kunena/emoticons/smile.png)
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Less
More
- Posts: 321
- Karma: 6
- Thank you received: 8
13 years 5 months ago #1088
by Bjørnar K
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
13 years 5 months ago #1092
by Jagman
Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5
Megabra, Roar! Si meg en gang, hvordan behandler du toppdekselet før du lakkerer det? Media-blasting? Eler bare steam og nitid gnikking??
Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
- Roar Sæther
-
Topic Author
- Offline
- Platinum Boarder
-
Less
More
- Posts: 804
- Karma: 8
- Thank you received: 84
13 years 5 months ago #1094
by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Vogna mi.
Takk for lua, Terje, og en tur innom med G hadde vært morro. Det er bare turen hjem fra deg som har vært skjebnesvangert tidligere ![:laugh: :laugh:](/media/kunena/emoticons/laughing.png)
Tror første prøvetur uten IC blir noe kortere enn til Rissa, Bjørnar. Men bilen skal den veien etterhvert. Skal vi si det blir første langtur??![:) :)](/media/kunena/emoticons/smile.png)
Toppdekslet blir gjort skikkelig rent før jeg går på med matting, syregrunning, mellomsliping og lakk. Ikke spesiellt tidkrevende, men såpass må det være.
La inn en bestilling hos VTP i dag, og da er det nærmere innmontering
![:laugh: :laugh:](/media/kunena/emoticons/laughing.png)
Tror første prøvetur uten IC blir noe kortere enn til Rissa, Bjørnar. Men bilen skal den veien etterhvert. Skal vi si det blir første langtur??
![:) :)](/media/kunena/emoticons/smile.png)
Toppdekslet blir gjort skikkelig rent før jeg går på med matting, syregrunning, mellomsliping og lakk. Ikke spesiellt tidkrevende, men såpass må det være.
La inn en bestilling hos VTP i dag, og da er det nærmere innmontering
![B) B)](/media/kunena/emoticons/cool.png)
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
- Roar Sæther
-
Topic Author
- Offline
- Platinum Boarder
-
Less
More
- Posts: 804
- Karma: 8
- Thank you received: 84
13 years 4 months ago - 13 years 4 months ago #1156
by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Vogna mi.
Da er motoren på plass i vogna igjen ![:cheer: :cheer:](/media/kunena/emoticons/cheerful.png)
Ble litt knotete, men etter 6 "ut og inn" med dieselpumpa nærmer det seg. Denne motoren er skikkelig sær på tenninga, så jeg treffer nok riktig den siste gangen![:laugh: :laugh:](/media/kunena/emoticons/laughing.png)
Må si, at selv uten IC så drar dette noe helt sykt (til G å være) fra ca 0,8 bar og oppover. Halvt sekund fra 0,8 bar, til bunn av turbotrykksmåleren, som er 2,2 bar!! Me like!!![B) B)](/media/kunena/emoticons/cool.png)
Ellers ser det ut som den kassa her tåler trykket bedre. Kunne se ut som den klarte trykket opp til 2,2 bar, men det er litt vanskelig å si. Mye som skjer på glatta med så mye trøkk!!
Bilder og videre status kommer
![:cheer: :cheer:](/media/kunena/emoticons/cheerful.png)
Ble litt knotete, men etter 6 "ut og inn" med dieselpumpa nærmer det seg. Denne motoren er skikkelig sær på tenninga, så jeg treffer nok riktig den siste gangen
![:laugh: :laugh:](/media/kunena/emoticons/laughing.png)
Må si, at selv uten IC så drar dette noe helt sykt (til G å være) fra ca 0,8 bar og oppover. Halvt sekund fra 0,8 bar, til bunn av turbotrykksmåleren, som er 2,2 bar!! Me like!!
![B) B)](/media/kunena/emoticons/cool.png)
Ellers ser det ut som den kassa her tåler trykket bedre. Kunne se ut som den klarte trykket opp til 2,2 bar, men det er litt vanskelig å si. Mye som skjer på glatta med så mye trøkk!!
Bilder og videre status kommer
![:woohoo: :woohoo:](/media/kunena/emoticons/w00t.png)
Last edit: 13 years 4 months ago by Roar Sæther.
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Less
More
- Posts: 321
- Karma: 6
- Thank you received: 8
13 years 4 months ago #1159
by Bjørnar K
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Time to create page: 0.057 seconds