Minitreff på Lampeland 20 september

More
12 years 7 months ago #1827 by Heggernes
Bilder fra mini treffet? og FULL rapport? :laugh:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago #1828 by Joar Martinsen
Ble ikke tatt så mye bilder, ble mest skravling. Og mørket kommer fort om dagene. Vi får vente på dommen fra El Presidente :)Skal legge opp noen bilder seinere ikveld.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago - 12 years 7 months ago #1829 by Roar Sæther
Dommen, du liksom :laugh:

Treffet var en skikkelig høydare!! Jeg var ikke hjemme før kvart på to på natta, noe som beskriver ønsket om å holde på så lenge som mulig! Oppmøtet var det heller ikke noe annet å si om, enn at ca 10 biler i området, og ett par som bare kom seg til parkeringsplassen, (les min :P )er godt oppmøte på en tirsdag i september.

De vognene som tok seg en tur ut i det grønne, fikk prøve seg på jørme, bratte skrenter, en morsom crossløype og ellers ett godt variert terreng. I forhold til at dette var en befaring av området for neste års Landstreff, kan vi nå stolt meddele at vi har noe for ALLE, rent kjøreteknisk, i de 2 områdene som nå er tilgjengelige. Kongsberg Offroad er veldig imøtekommende, og har egne medlemmer som kommer til Landstreffet, da for første gang.

Jeg rakk vel å ta 5 bilder føre det ble mørkt, så så mye må dere ikke forvente i form av bilder. Men hva med en kort beskrivelse av vognene?

2 modifiserte feltvogner. En med 300 TDT og 38 tommere, samt body lift og ganske lavt girte aksler. Tipper på 6.17 eller noe rundt der. Den andre med 606A motor med finlandspumpe og 37 tommere! Dette er guttær vi får høre mer fra, kan jeg garantere!

Endre var ute å fikk sålene våte på sin nye 2010 Professional G, som foreløpig har ca 7500 km på telleren. Nydelig Geländewagen, med "nybillukt"!!

2 Susuki Jimny. En moderat rigget med så store Mud KM2 som man får plass til, og den andre modifisert ganske ekstremt! Sperre bak og foran, krabbegirskasse med 1-4,16 i utveksling, 32 tommere (på en Susuki Jimny er dette STORT) og skikkelig frontfanger med vinsj og ekstralys.

Ellers krabba det rundt en Volvo 303 på portalaksler, en mid -80 modell Jeep Cherokee, en Chevy Stepside Pick Up med 6,2 liter diesel, og sikkert noen jeg har glemt :unsure:

En stor takk til Kongsberg Offroad, og til de som møtte opp, og vel møtt igjen ved en senere anledning. Gleder meg veldig til neste års Landstreff som nå begynner å ta form :woohoo:
Last edit: 12 years 7 months ago by Roar Sæther.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago #1830 by Heggernes
GLEDER meg!

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago - 12 years 7 months ago #1832 by Joar Martinsen
Fra første treffet vi hadde i sandtaket. Bilene til Roar og Terje(Terka) fikk kjørt seg litt.


Ivar tapper luft og er blid som ei sol :)



Fra treffet på Lampeland, Rune fra Kongsberg offroad.

















Knut fra drammen og acthung auto, har kjørt arctic trophy 4 ganger, ikke til og kimse av. Dette er bilen som har 606A med finlandspumpe og 37"


Som sagt, ble mest skarvling og noe kjøring før mørket dukket opp så det ble lite bilder.
Last edit: 12 years 7 months ago by Joar Martinsen.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.074 seconds
Powered by Kunena Forum