Innvitasjon tll Landstreffet 2012!!

More
11 years 10 months ago #3224 by Roar Sæther
Som dere sikkert har sett, ligger innvitasjonen til årets landstreff på forsiden.

Siden betalings ordningen ikke er oppe å går enda, ønsker jeg tilbakemeldinger på hvem som kommer.

Bjørnar startet en glimrende tråd her norskgwagen.com/forum/17-Treff-og-sammen...012-med-egen-bil-%21 som jeg ønsker at flere benytter seg av muligheten til fylle ut.

Dette blir nok ett konge treff, og vi i arrangør-komiteen ønsker alle hjertelig velkommen!!

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

  • Jagman
  • Jagman's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Jaguar for speed - G wagen for life!
More
11 years 10 months ago #3227 by Jagman
Jeg har tidligere bemerket at jeg håper treffet IKKE blir lagt til andre helgen i august, men så havnet det der allikevel. Vi har påtatt oss forpliktelser i forbindelse med Sildajazz-festivalen som går av stabelen i Haugesund denne uken, og må derfor melde avbud.

Gråter mine tapre tårer over dette, fordi jeg hadde gledet meg til å delta!!

Det får være en trøst at Anders og Krister vil ta turen og forsvare Nord-Rogalands ære...

Med triste hilsner,
Bård

Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 10 months ago #3228 by Roar Sæther
Beklagelig at du ikke kan komme, Bård.

Datoen ble bestemt i forhold til visse kriterier, som bla. at helga føre er det Bluesen på Notodden. Noe som hadde gitt oss store problemer med sted å overnatte.

Helga etter ble vurdert som for sent, siden mange da er tilbake i jobb, og da ikke kan komme, Bla. Joar og undertegnede som er arrangement ansvarlige for dette treffet.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 10 months ago #3229 by Bjørnar K
Det gledes :)

Bjørnar Karlsen
97757953
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
7100 Rissa

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.050 seconds
Powered by Kunena Forum