Klubb tilhenger!

More
11 years 10 months ago - 11 years 10 months ago #3238 by Roar Sæther
Hallo G-odtfolk!

Etter årsmøtet 2011, ble vi enige om å bygge oss en tilhenger til bruk for klubben på treff. Denne skulle inneholde diverse nødvendige ting til treff bruk. Hengeren er ennå ikke innkjøpt, men noen detaljer er allerede godkjent av kasserer, og vil bli kjøpt inn til Landstreffet 2012.

Foreløpig er da 2 stk partytelt og 2 stk sammenleggbare bord satt i bestilling. Dette er kjekke ting i forhold til ustabilt vær, og matservering samt kontorfunksjon.

Ellers ble det fremlagt ønsker om aggregat, kompressor, vannpumpe med spyleslanger, ett lager av filtere og oljer, jekk, brannslokkere, oppsamlingsdunker til olje og diverse verktøy.

Men er det noen der ute som har noen ellers gode ideer til hva denne hengeren bør inneholde, bortsett fra det som er nevnt over? Gode ideer mottas med takk, uten at alle forslag vil bli brukt i første omgang. Husk at dette skal passe ned i en singel akslet tilhenger, så det bør det taes hensyn til.

Gleder meg til å høre hva folket ønsker :)
Last edit: 11 years 10 months ago by Roar Sæther.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 10 months ago #3239 by volvo.power@live.no
minibar med iskald cola/rom og et lass med corona....

1988 Armbruster Stageway Geländewagen
2004 S211 E320CDI

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 10 months ago - 11 years 10 months ago #3241 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Klubb tilhenger!
Det var vel kanskje ett av forslagene som de fleste liker, men nok alikevel blir utsatt på ubestemt tid :P
Last edit: 11 years 10 months ago by Roar Sæther.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 10 months ago #3242 by volvo.power@live.no
hmmmpf!! da får jeg ha med min egen minibar i min mini-G da:)

1988 Armbruster Stageway Geländewagen
2004 S211 E320CDI

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 10 months ago #3243 by Heggernes
Replied by Heggernes on topic Klubb tilhenger!

Volvo-Power wrote: hmmmpf!! da får jeg ha med min egen minibar i min mini-G da:)


Eg kan stille opp som gjest i mimibaren i micro-G´n din :D

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 10 months ago #3244 by volvo.power@live.no
den er god ja:)

1988 Armbruster Stageway Geländewagen
2004 S211 E320CDI

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 10 months ago - 11 years 10 months ago #3272 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Klubb tilhenger!
Da ser det ut til å skje litt her :cheer:

Det dukket opp litt info om en potensiell henger her, som desverre ikke var aktuell grunnet manglende papirer. Men det ledet meg videre til en annen vannhenger, som nå er reservert til formålet. 4000.- for vannhenger uten tank og hjul. Har samtidig ordnet en bra delsponsor på 3 dekk i BF Goodrich Mud Km2 i passe størrelse :woohoo: Disse dekkene har Joar en BWA felg som han ønsker å sponse hengeren med. (Leser du Joar? (Han vet det ikke enda :P )) Men vi trenger 2 til, for at tralla skal rulle. Noen som har liggende til ett godt formål? Evt om noen har 3 stk av de orginale 5 eika alu å avse?

Vi sjekker nå priser på aggregat, kompressor og høytrykksvasker til prosjektet. Noen som har noen gode avtaler på dette? Bård og Anders sjekker gjennom MECA systemet, og jeg har en dialog gående med Mekk. Foreløpig ligger vi på ca 18000.- for ett 5,5 KW aggregat, 310 liters kompressor og en bensindrevet høytrykksvasker.

Vi trenger kanskje ikke å innvestere i alt i år, så vi får se hva vi ender på etterhvert. Jeg har tilgang på kompressor og aggregat til årets Landstreff, hvis det kniper.

Mottar forslag med takk.
Last edit: 11 years 10 months ago by Roar Sæther.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 10 months ago #3274 by Bjørnar K
Replied by Bjørnar K on topic Klubb tilhenger!
Her skjer det ting :) TOPP :)
Et lite tips er å sjekke om den høytrykkspyler`n suger vann selv eller om den må ha trykk inn.
Lite vits i bensindrevet høytrykkspyler som må ha vann fra en vannkrane :)
Kan høytrykkspyleren drives av aggregatet??

Bare noen spørsmål. ;)

Bjørnar Karlsen
97757953
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
7100 Rissa

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 10 months ago #3275 by Joar Martinsen
Replied by Joar Martinsen on topic Klubb tilhenger!

Roar Sæther wrote: Da ser det ut til å skje litt her :cheer:

Har samtidig ordnet en bra delsponsor på 3 dekk i BF Goodrich Mud Km2 i passe størrelse :woohoo: Disse dekkene har Joar en BWA felg som han ønsker å sponse hengeren med. (Leser du Joar? (Han vet det ikke enda :P )) Men vi trenger 2 til, for at tralla skal rulle. Noen som har liggende til ett godt formål? Evt om noen har 3 stk av de orginale 5 eika alu å avse?


klart jeg sponser en felg :laugh:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 10 months ago - 11 years 10 months ago #3279 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Klubb tilhenger!

Bjørnar K wrote: Her skjer det ting :) TOPP :)
Et lite tips er å sjekke om den høytrykkspyler`n suger vann selv eller om den må ha trykk inn.
Lite vits i bensindrevet høytrykkspyler som må ha vann fra en vannkrane :)
Kan høytrykkspyleren drives av aggregatet??

Bare noen spørsmål. ;)


Den suger, Bjørnar! :)

Om den kan drives av aggregatet, vet jeg ikke. Men det er vel i såfall bare hvis bensinmotoren gir seg?
Last edit: 11 years 10 months ago by Roar Sæther.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.087 seconds
Powered by Kunena Forum