Motor OM617A med svenskepumpe, forsterka automat større turbo,,

More
10 years 1 month ago #5467 by Torguttorm@gmail.com
Skal igang med nytt prosjekt og selger dermed dette som egentlig fungerer meget bra

Har en OM 617A med svenskepumpe og større turbo og forsterka automat som selges.
Kan selges delt.

Motoren: overhalt for ca 20000kr for ca 3-4 år siden, har kvittering på dette. Motoren er i meget bra stand å bruker ikke olje og er sterk og pålitelig. Motoren ønsker jeg 6000kr for med org turbodieselpumpe og org turbo.

Svenskepumpen/superpumpen ( finskepumpen) Denne koster å oppgradere ca 9000Skr, da må du selv itilleg ha en pumpe først, denne ønsker jeg 7000kr for.

Turbo: bruker idag en T3T4 hybrid som er større enn orginal turboen, hvis du ønsker denne sammen med motoren koster det +1500kr.

Automaten, 722.3. 4 trins. Denne er overhalt hos Bergs automatservice, dette koster ca 9000kr, itilleg er den forsterket som koster ytterligere ca2000kr, denne ønsker jeg 7500kr for.

Motor,gir,turbo og svenskepumpa fungerer meget bra sammen.
Har ikke kjøleproblemer, og jeg velger selv enkelt hvor mye diesel som skal tilføres (=mere hk/nm) Jeg bruker dette i min Gwagen men dette passer også i bl.a W123 biler mm.

Dette oppsettet idag gir ca 250-280hk.( og alt samnen tåler dette)

Tlf 416 00 000 Vestfold

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 month ago #5479 by Torguttorm@gmail.com

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.032 seconds
Powered by Kunena Forum