G350 -95 vurderes solgt som rep-objekt - SOLGT

More
8 years 11 months ago - 8 years 10 months ago #6313 by Pals
File Attachment:


Etter siste EU- kontroll ble jeg atter påminnet om at det koster to ting å være eier av en Gelandewagen: tid og penger. Jeg har lyst til å gjøre andre ting enn å ligge under bilen, og hvis jeg skal betale andre for det så er det nesten så jeg synes det blir for dyrt...
Dette må fikses for EU:
  • Bremser foran, inkl skiver
  • Bremseslange bak
  • Styreledd bak
  • Fjærer bak
  • Hjullager foran
  • Eksosanlegg fra midtre potte og bakover
I tillegg må toppakning skiftes, det brukes kjølevæske. Så er det begynnende lakkrust rundt omkring som må taes nå. Lakken blærer i skjøtene, og man vet vel hva det innebærer av jobb. Skal poste bilder.
Jeg har fått pris på utbedringer av EU+toppakning, jeg får det gjort for rundt 50 k. Rust er litt individuelt hvor mye det vil koste, hellakkering er ikke aktuelt for min del hvertfall.
Ellers er bilen helt grei, gått 308 000, nye dekk både sommer og vinter og en kasse med div deler medfølger.
Jeg tenker da at for en som har tid til å holde på med slikt, så er dette et godt objekt.
Jeg vurderer derfor bud over 100 k.
Alternativt setter jeg den inn og får fiksa alt utenom rusta, det får jeg rydde plass i kalenderen til å gjøre selv. Så kan jeg legge den ut etterpå for et noe høyere beløp.
Pål Smebye tlf 97545270
Last edit: 8 years 10 months ago by Pals.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #6314 by Pals

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #6315 by Pals
Jeg tenkte å finne ut hvor dypt de rustflekkene i lakken sitter, og få stanset det før det blir verre. Det var egentlig greit, det er veldig langt fra hull noe sted. Ned til bart stål, silikonfjerner og primer. Det bør stanse forfallet en stund.

File Attachment:


File Attachment:


File Attachment:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.061 seconds
Powered by Kunena Forum