Ønsker stigtrinn, Q-fanger, hevesett og 35'' dekker, noen tips?

More
12 years 3 months ago #2588 by Krisanderx3
Da har jeg endelig kjøpt en 300GD 87mod som skal stå klar til 18års dagen min og jeg ønsker og få oppgradert den litt til da.

Ønsker stigtrinn, q-fanger, hevesett og 35'' dekker.

Er det noen som har noe av dette, evnt vet hvor jeg kan få tak i dette?
Kan godt være brukt, ikke så mye cash etter bilen ble kjøpt. Men må da være en eller annen som har noe ligganes og bare tar plass..

Motor har gått 369.000km, så har vurdert litt og ta en 300TDT motor i fra MB W124, noen som har erfaring i det? På utgikk etter en slik motor, så si ifra hvis dere har en :)


Mvh
- Krisander

Krisander Portaas Hagh.
924 20 353
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Attachments:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 3 months ago - 12 years 3 months ago #2590 by Roar Sæther
Heisann Krisander!

Morro å se deg her på forumet.

En kompis av meg, har en 6 sylindret 3 liters turbodiesel fra en 124 til salgs. Den skal være veldig bra stand, med lav kilometer. På denne henger det en 5 trinns automat, også fra 124.

Har bud på denne med girkasse på 6000.-, noe vi synes er i minste laget. Alt av bud over da 6000.- blir seriøst vurdert.

Har også ett sett med nyoverhalte dyser til denne motoren. Ca 2500.- da dette er kostpris.

Har også tilgang på nye BF Mud KM2 i ca 35" til ca 8000.- hvis dette er interessant. Noe leveringstid må påregnes. Hva har du av dimensjon på felgene du skal ha 35" på?
Last edit: 12 years 3 months ago by Roar Sæther.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.048 seconds
Powered by Kunena Forum