Bildeopplastning.

More
13 years 7 months ago #633 by Roar Sæther
Under landstreffet ble yttret ett ønske om en beskrivelse på hvordan det kan legges ut bilder her på forumet, og andre fora. Måten jeg gjør det, er via photobucket, og en enkel beskrivelse følger her.

gå inn på www.photobucket.com og "sign in" som beskrevet. Denne løsningen er kostnadsfri, og tar seg av lagring av dine bilder, etter ditt valg, for bruk ute på internett. Du velger hvilke bilder du vi laste opp fra din egen bildelagring på datamaskinen, og laster disse opp, ett og ett, til ett bilde bibliotek på photobucket sin side.

Ok, da ligger bildet på nett. Hvordan legger jeg det ut?

Etter at bildene er lastet opp til photobucket, kan man se disse på "My home". Med ett tastetrykk på "All albums" og videre ett tastetrykk på "Just browse" vil nå dine bilder vise seg nedenfor på siden. Hvis du nå holder "cursor" over det bildet du vil legge ut, vil du se at det dukker opp en rullgardin-meny under bildet. Den nederste linjen er en "IMG code". Det er denne vi vil ha. Venstreklikk for marker, høyreklikk for å få valgmulighter, og velg "Kopier". Dette legger bildets adresse på utklippstavlen, og du kan på lime denne linken inn i hvilket som helst innlegg på diverse fora.

Håper dette kan være til hjelp, for de som har bilder og film fra diverse arrangement, som dere ønsker å legge ut.
PS: tar gjerne tilbakemeldinger på beskrivelsen.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #634 by Iver460
Replied by Iver460 on topic Bildeopplastning.
Da er 271 MB G-treff-bilder på vei opp på Photobucket!

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

  • Jagman
  • Jagman's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Jaguar for speed - G wagen for life!
More
13 years 7 months ago #636 by Jagman
Replied by Jagman on topic Bildeopplastning.
Flott Roar!! Selv bruker jeg Webshots, men det er akkurat samme fremgangsmåte. Nå gleder vi oss til å se bilder fra Iver!!

Regner med at link følger, Iver!

Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

  • Jagman
  • Jagman's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Jaguar for speed - G wagen for life!
More
13 years 7 months ago #639 by Jagman
Replied by Jagman on topic Bildeopplastning.
Supert Iver!!, men det var da ikke alle 271 bildene...?

Digg at jeg fikk starte showet!

Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

  • Jagman
  • Jagman's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Jaguar for speed - G wagen for life!
More
13 years 7 months ago #640 by Jagman
Replied by Jagman on topic Bildeopplastning.
Supert Iver!!, men det var da ikke alle 271 bildene...?

Digg at jeg fikk starte showet!

Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 4 months ago #3884 by Krisanderx3
Replied by Krisanderx3 on topic Bildeopplastning.
Jeg har brukt iPaden til og laste opp bilder, og det har funket utmerket uten og bruke Photobucket.

Prøvde på pc'n i dag, og fant ut at det fungerer ikke med internett explore.
Google Chrome og Safari fungerer utmerket og legge ut bilder når man skriver et innlegg her på Gwagen.no uten og bruke et bildeopplastingsprogram som tar så UTROLIG lang tid. Så skaff dere en ny nettleser;D

Krisander Portaas Hagh.
924 20 353
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.045 seconds
Powered by Kunena Forum