Forside :)

More
13 years 3 months ago #836 by Bjørnar K
Forside :) was created by Bjørnar K
Hei :)
Sitter her å ser på forsiden på gwagen.no...
Kansje på tide med en oppdatering?;)
Det finnes vell noe info ang landstreffet 2011? kansje noen har vært på tur og har et reisebrev som kan postes der?? kansje en "dette opplevde vi i 2010" sak, med mye bilder osv..

Oppdaterngen av forsiden vil kansje føre til at folk ser at d er folk her og at det er litt aktivitet :laugh:

Bare et vilt og hemningsløst førslag :woohoo: :silly:

Bjørnar Karlsen
97757953
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
7100 Rissa

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
13 years 3 months ago #837 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Forside :)
Det er flere alternativer som blir sjekket ut i disse dager, angående denne forumplattformen.

Det ber gjort en liten undersøkelse på hva medlemmene ønsker, og det gir oss noen muligheter. Oppgradering av det eksisterende, eller se på hva som finnes av andre plattformer. Dette igjen er prisavhengig og ikke minst ett server spørsmål.

Pr. dags dato ligger denne forumplattformen på en privat server, uten at dette koster klubben noe. Vi er selvfølgelig glad for å ha denne muligheten til dette, og ønsker å fortsette med dette.

Det er planlagt en workshop rundt dette, og vi vil komme med konkret informasjon rundt dette så fort vi har noe å komme med:)

I mellomtiden er vi åpne for forslag til hva medlemmene ønsker fra forumet.

Forslag kan sendes til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Ikke sikkert vi kan levere alt, men vi skal strekke oss så langt det er forsvarlig innenfor kriterier som pris og lagringsplass.

Og ja, Bjørnar. På tide med en ny forside :laugh:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
13 years 3 months ago #845 by jeglent
Replied by jeglent on topic Forside :)
Veldig bra at man tar opp dette. Vi trenger levende sider for å få en levende klubb.

Vet ikke helt hvem som er forespurt om innhold på siden?:unsure:
Er det sendt ut e-post til medlemmene?;)

Her burde man vel kommunisere med alle medlemmene.

Var selv litt involvert da vi så på mulighetene for å oppgradere sidene våren 2010.
Det største hinderet da var vel at siden nettop lå på en privat server.

Vanskelig å få tilgang, få kontakt med de som hadde tilgang etc.

Pri. 1 må jo være å få oppdatert plattformen og legge den ut på en betalt server slik at man enklere kan samarbeide om å oppdatere sidene.:)

Prisen for å legge sidene på en ekstern server koster ikke mye om dagen, og lagringsplass gis jo nesten bort.:)

La ihvertfall ikke det være en hindring.

Det må ihvertfall gjøres en innsats for å få klubben tilbake til 2009 nivå.

Da er hjemmesiden og forumet viktig.

- Bedre mulighet for opplasting av bilder i forumet er ofte nevnt.
- Mulighet for "Poll" om viktige spørsmål kunne vært kjekt.
- Hvem man kan kontakte hvis man har info man ønsker lagt ut på siden.

Er forslag fra min side.


hilsen
Jo Espen

GD240 -85 mod. Ex. Camo/ E200CDI -04/ E200CDI -09/ ML270CDI -00

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
13 years 3 months ago #849 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Forside :)
Takker for innspill Jo Espen.

Jeg svarer etter beste evne på tilbakemeldingene her.

De som er spurt angående eventuelle forbedringer, er medlemmer som jeg har ukentlig kontakt med, både privat og i klubb samarbeid. Det er rene tilfeldigheter som gjør at det er disse som er spurt i første runde.

Det er med det tidligere innlegget at den store medlemsmassen har blitt gitt muligheten til å komme med innspill.

Kontaktpersoner som har større tilgang til forumet, er planlagt. Det er foreløpig 3 personer med utvidet tilgang, og det er tiltenkt 2-3 personer til. Dette, rett og slett for å få en mer levende hjemmeside.

Bildeopplasting vil antageligvis bli via eksterne tilbydere av bildelagring. Photobucket er en, og en forklaring på hvordan man bruker denne løsningen, ligger det allerede her på siden.

"Poll" funksjon legger jeg meg på hukommelsen, og skal ta med denne funksjonen som ett ønske til oppgraderingen, evt bytte til ny plattform.

Og vi skal sammen ta klubben til noe mye bedre enn 2009 . . . . .

Vi skal sammen ta den til 2011:cheer:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
13 years 3 months ago #850 by jeglent
Replied by jeglent on topic Forside :)
Takk for svar.

Enig det vi ser fremover.

2011 får bli et nytt topp år for klubben.;)

GD240 -85 mod. Ex. Camo/ E200CDI -04/ E200CDI -09/ ML270CDI -00

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
13 years 2 months ago #1127 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Forside :)
Da har jeg sett lyset!!:laugh:

Jeg har nettopp kikket på den "nye" versjonen av forumet vårt, og jeg liker det jeg ser!!

Noen små forandringer er det snakk om før det skal legges ut, og med denne nyåpningen kommer det blandt annet noen tilbud og oppdatering av de forskjellige fordelene klubbmedlemmer har ved å være betalende medlemmer.

Noen justeringer må nok gjøres i løpet av de første ukene, men dette kommer til å ta hjemmesidene våre til ett nytt, forbedret nivå!

Gled dereB)

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
13 years 2 months ago #1128 by Bjørnar K
Replied by Bjørnar K on topic Forside :)
Dette var gode nyheter :)
Men har et spørsmål:
Hva skjer med byggetråder og lignende? forsvinner de eller overføres de til det nye forumet??

Godt jobbet. Gleder meg til å se resultatet B)

Bjørnar Karlsen
97757953
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
7100 Rissa

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 month ago #1130 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Forside :)
Alle tråder med unntak av de aller siste innlegg er allerede kopiert over til det "nye" forumet med stor suksess!!

Ettersom dette forumet blir lagt dødt, blir det siste av innleggen lagt over i det nye.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 month ago #1131 by Bjørnar K
Replied by Bjørnar K on topic Forside :)
Det er bra :)
Gleder meg :)

Bjørnar Karlsen
97757953
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
7100 Rissa

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 month ago #1137 by jeglent
Replied by jeglent on topic Forside :)
Jeg tar bølgen....:laugh:

GD240 -85 mod. Ex. Camo/ E200CDI -04/ E200CDI -09/ ML270CDI -00

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.053 seconds
Powered by Kunena Forum