Vurderer å legge ut vogna for salg.

More
12 years 9 months ago - 12 years 9 months ago #1642 by Roar Sæther
Hallo G-odtfolk.

Jeg skal legge ut vogna mi for salg i løpet av høsten, grunnet en lenge ønsket overgang til 463. det betyr ikke at det blir slutt på offroadkjøringa, heller det motsatte B) I planene er en renere offroad G-cab med bra terreng spec.

Ved å legge den ut her først, treffer jeg kanskje noen som vil ta vare på vogna mi videre.

Detaljene ved vogna er som følger:

1987 300 turbodiesel med ettermontert finlandspumpe, oljekjølere for motor og automat, og stor intercooler.

Glimrende 4trinns automat som fungerer perfekt.

Tight og fin i drivverket, med ny mellomaksel mellom automat og transfer. ingen ulyder i noen hastigheter.

Vogna har ingen lekkasjer fra noe sted. Noe svetting, men ingenting som drypper.

33 x 10,5 x 15 BFG Mud Terrain KM2 som har rullet ca 8000 km. Samme dekk til reservehjul. Har ikke vinterhjul til vogna, men dette ordnes hvis ønskelig.

Vogna er hevet med ORC sine 40 mm hevefjærer. Ekstra lange støtdempere foran fra Pro Comp, og standard lengde Bilstein bak. Begge sett har rullet ca 8000 km. Fjærer blir skrevet inn i vognkortet.

Karroseriet er så godt som fritt for rust etter at jeg har byttet det andre hjørnet bak. Ikke det at det siste hjørnet er så ille, men nytt er nytt. Nye inneskjermer i plast er montert.

Alt det elektriske fungerer som det skal.

Karosseriet er delvis bygget om til 463 optikk. Av 463 detaljer kan jeg ramse opp bakfanger, frontfanger, Antec kufanger, baklykter, lykteringer og deksler under, grill, nytt frontvindu, skjermbreddere, framdører med speil elektriske vinduer og skinn dørtrekk og hvite blinklys.

I bagasjerommet har jeg bygget en custom innredning med kasser over skjermene og en stor skuff i midten. I begge kassene over skjermene er det ett vanntett rom med lokk og ett 8 tommers basselement. Framstolene i skinn er fra BMW.

På taket er det montert en stor takgrind med utsparring til snorkel. Har snorkelen også, men den er foreløpig ikke montert.

Prisantydning på vogna er 80 000.- kroner med utstyr som listet over. Denne listen kan kortes ned og da prisen reduseres. dette blir vi enige om. Mye av dette jeg kan bruke på offroad-prosjektet mitt :cheer:

Jeg kan nåes via telefon 957 90 788 eller mail Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Last edit: 12 years 9 months ago by Roar Sæther.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.037 seconds
Powered by Kunena Forum