1982 / 300STT

More
11 years 5 months ago #3894 by Krisanderx3
Replied by Krisanderx3 on topic 1982 / 300STT
Ser ut som det ble bra. Eneste som er kjipt er at det er blitt trangt, spesielt mellom brems- og gasspedalen. Foten mitt dunker/ drar borti bremsen da jeg drar av gassen. Litt kapping på bremsepedalen så går det vel. Brukt mattene fra biltema, 3mm asfaltplater, 10mm lydmatter og 7 mm lydfilt over der igjen. Gulvet er behandlet for rust og malt først så klart. Brukt godt med gaffa og aluminiums teip. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte noen matter som selges på finn.no 78,- / m2. Nestenulykker blir det og få tak u sånn.. Værtfall perfekt til dørene. Koster, men blir nok bra resultat, får jeg håpe :)) Lykke til

Krisander Portaas Hagh.
924 20 353
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 5 months ago #3895 by Joar Martinsen
Replied by Joar Martinsen on topic 1982 / 300STT
Midtkonsollen min fikk litt rar passform da jeg la lydmatter fra biltema over tunnelen. Kan bli litt feil på girhender...

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

  • Jagman
  • Jagman's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Jaguar for speed - G wagen for life!
More
11 years 5 months ago #3900 by Jagman
Replied by Jagman on topic 1982 / 300STT
Finnes sidepanelene på andre siden intakt enda? Trenger for begge dørene og fremskjermen...

Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 4 months ago #4078 by Krisanderx3
Replied by Krisanderx3 on topic 1982 / 300STT
Ting tar tid! Ikke noe har skjedd siden sist, dårlig med tid til få begynt da verkstedet som regel er fullt av alt annet dritt om vinteren. Men må få ut fingeren og gjort litt snart!

En ting er værtfall fikset, kjøpt 22" som skal på dt prosjektet her, stått på BMW X5, så må få tak i adaptere:)





Er ute etter en 280GE eller 300TD/STT automat om noen har en i brukbar stand! Helst EU så det bare er og kjøre..

Krisander Portaas Hagh.
924 20 353
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Attachments:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.050 seconds
Powered by Kunena Forum