Velkommen til NGKs Landstreff 2013 på Beitostølen :)

More
10 years 9 months ago - 10 years 9 months ago #4683 by Roar Sæther
Jeg har på vegne av arrangører og NGK, gleden av å invitere til årets Landstreff! Årets treff er lagt til flotte Beitostølen i Valdres, første helga i august, 1-4 august. Med sin flotte natur og mange opplevelser i området, burde dette være de perfekte rammer for nok ett fantastisk Landstreff :-)

Det er nok engang lagt opp til ett fantastisk program, bestående av Geländewagen, offroadkjøring, Pokerrun, grilling, venner og mye morro. Med erfaringer fra tidligere treff, har vi endret på noe, og prøver noe nytt. Ingen blir bedre uten å gå nye veier, så dette kan bli spennende.

Overnatting har vi flere forskjellige muligheter av, både med varierende pris og comfort, så det burde være tilfredsstillende for de fleste. Basecamp blir Beitostølen Camping, hvor det er hytter, og plasser til campingvogner og telt. Hyttene har bra standard, med kjøkken, toalett, dusj og TV. Hyttene er med enten 2 soverom og 4 sengeplasser, eller med 1 soverom og 3 sengeplasser. Stor hytte koster 700.- pr natt, og liten hytte koster 500.- pr natt, da uavhengig av hvor mange som overnatter. de har også plass til campingvogner, og dette koster 230.- pr natt, pr vogn, inklusiv strøm. Telt er også mulig, til en pris av 50.- pr natt, pr person. De som velger telt og vogn har da tilgang på dusj og toalett ved felles servicesenter. Dusj har eget myntpåkast. Det er også trådløst nett på området. Booking skjer via telefon 61341100, eller www.beitocamp.no

Vi har også gjort avtale med SAS hotellet og Bergo leiligheter, for de som ønsker en litt høyere standard. Her er det flere alternativer, så dette avtaler hver og en ved bestilling av overnatting. Husk å si at det er i sammenheng med NGKs Landstreff, for rabatt. Booking skjer via Internett, på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
På SAS hotellet er det også gratis inngang til svømmebassenget for alle deltagere, ved å oppgi at man deltar på NGKs Landstreff.

Alle alternative overnattingsmuligheter ligger enten i sentrum, eller gangavstand fra sentrum. Så vi holder oss greit samlet :)

For de som ønsker mer info om Beitostølen som sted, og mulighetene stedet har å by på, kan logge seg inn på ett felles nettsted for Beitostølen. Det er www.beitostolen.com

Vi har i grove trekk fått satt sammen ett program, slik at dere vet hva dere har å se frem til :) Og det er som følger:

Torsdag:

Innrykk for deltagere i løpet av dagen.
Ingen offisielle aktiviteter, annet enn sosialt.

Fredag:

09.00 Oppmøte før avreise til kjøreområde.
10.00 Førermøte i kjøreområde, og heftig offroadkjøring.
13.00 Lunch i kjent stil.
17.00 Samling før avreise til Basecamp.
19.00 Felles middag på Beitostølen Camping.
Sosialt samvær ute eller inne, avhengig av vær.

Lørdag:

10.00 Oppmøte til Pokerrun.
Lunch i ikke så kjent stil.
18.00 Avrunding av Pokerrun.
19.00 Middag i kjent stil.
21.00 Årsmøte i NGK.
Sosialt samvær ute eller inne, avhengig av vær.

Søndag:

Pakking og hjemreise.

Offroadkjøringa på Beitostølen ble testet ut i fjor høst, og dette er ett ganske heftig område. Ikke alt for mye for orginale biler, men allikevel nok til å ha mye morro på fredagen. For de litt heftigere vognene er det bratt, hardt, bløtt, dypt og utfordrende :-) Og de betyr at de som ikke har egen bil i terrenget, har mye å se på :woohoo:

Det ligger mye arbeid bak dette treffet, og det er ene og alene gjennomført av Tommy Aanonsen eller som dere kjenner han, Tisleidøl. At han har klart dette i sluttfasen av byggingen av sitt nye gigahus, er helt ufattelig. All kred til Tommy for dette :cheer:

Priser blir lagt ut på nettbutikken, på samme måte som i fjor. Må bare få gjort litt klart først :blush: Det fungerte greit da, og med erfaringene fra da, skal det fungere enda bedre i år :cheer:

Da gjenstår det bare for meg, å ønske vel møtt til Landstreff 2013 på Beitostølen :woohoo: Håper så mange som mulig, finner tid til å delta på årets treff.

VEL MØTT, ALLE SAMMEN :cheer:
Last edit: 10 years 9 months ago by Roar Sæther.
The following user(s) said Thank You: Heggernes

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #4693 by Ved-Ola
Blit kjøringa på område til Valdres tå Vegen?

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #4694 by Roar Sæther
Det må nesten Tommy svare på. Har vært å testkjørt området, og vet det er en del av en skuterpark om vinteren, men vet ikke hvem som administrerer området.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #4697 by Ved-Ola
Ok
Da er det på kjøreområde til Valdres tå vegen.
Har vært der å kjørt før,kjempeområde.
Har campingvogna mi på Beitostølen hele året.
Har ferie den aktuelle helga så jeg kjenner det går min vei i år.
Hilsen Terje

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #4699 by Tisleidøl
Velkommen skal du være:)

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #4775 by sigbjvi
Da ser det ut som treffet ikke kolliderer med noe, jeg blir deltaker i år. :)

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #4838 by Andi
Hei hei,

jeg bestillte i nettbutikken nå, men kontonummeren blir ikke akseptert fra min bank... når kommer den ekte kontonummeren??

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #4868 by Tisleidøl
Da var årets treff unnagjort. Alt i alt så mener jeg det ble et vellykket treff. Nytt i år med kun én dag med ren offroadkjøring, og en dag med pokerrun og annet program. Det var slik vi valgte å gjøre det i år med tanke på at det begynner å bli mange 463'er på treffene og. Så får man diskutere om det var vellykket eller ikke. Vi som kjørte Ola-bil hadde en veldig morsom time tror jeg alle er enige om:)

Takk til alle som kom! Når man ser folk hygge seg er all planlegging og tilrettelegging verdt strevet.

Pga en eller annen grunn har de forbudt riverdance på Cafeen på Beitostølen Roar:)

Tommy
The following user(s) said Thank You: bilkar, Joar Martinsen

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #4872 by Roar Sæther
Wannabees og copycats :angry: :laugh: :laugh: :laugh:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.066 seconds
Powered by Kunena Forum