sted og pris ??

More
9 years 9 months ago #5702 by Torguttorm@gmail.com
Prøver å finne adresse til hvor det er og hva koster det ?

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 9 months ago #5704 by ErikT
Replied by ErikT on topic sted og pris ??
Ikke regn med å få noen svar her. Formannen gidder jo ikke si eller skrive noe på forumet her. 90%+ av medlemmene vet vel knapt nok hvem som er formann i dag...

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 9 months ago #5705 by Iver460
Replied by Iver460 on topic sted og pris ??
For å svare Tor Guttorm:
Her kommer litt mer informasjon om priser:
Vår grillmann Roar Sæther bidrar med lunsj i kjørefeltet fredag og lørdag for kr 75,- per dag inkl drikke.
Samme grillmann svir av noen deilige kjøttstykker på campingen fredag og lørdag kveld med litt potetsalat og grønn salat for kr 250,- per måltid inkl mineralvann.
Treffavgift er kr 100,- per person.
Totalt altså kr 750,- for hele helgen.
Prisen forutsetter innbetalt medlemsavgift for 2014, 250,- for fornyet medlemskap og 350,- for nytegning. Medlemsavgift kan betales kontant til undertegnede. Barn, følge, ektefelle, kjæreste, partner in crime trenger ikke betale medlemskap i følge med betalende medlem.
Kjøreavgift i kjørefeltet er kr 200 for helgen, dersom du kjører uregistrert bil tilkommer 200,- i lisens.
Roar trenger litt tid på å skaffe maten, bindende påmelding her innen søndag 27/7 kl 24:00.
Håper jeg ikke er den eneste som gleder meg

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 9 months ago #5706 by Iver460
Replied by Iver460 on topic sted og pris ??
Norsk Geländewagenklubb avholder landstreff 2014 på kjøreområde i Kolbu, Gausdal.
kart.finn.no/?lng=10.11515&lat=61.20481&...61.20481%2Cr%2CKolbu
61.20481º N, 10.11515º Ø
61° 12′ 17.3″N, 10° 06′ 54.5″Ø

Camping vil være på Olstad Camping
kart.finn.no/?lng=9.96889&lat=61.29021&z...CVESTRINGSVEGEN+1905
61.29021º N, 9.96889º Ø
61° 17′ 24.8″N, 9° 58′ 8.0″Ø
www.visitgausdal.no/index.php?name=campi...FOlstad_Camping.html

Hver enekelt booker camping individuelt direkte på 976 61 965.

Fredag og lørdag vil det bli grilling ved Roar Sæther til lunsj og middag.

Priser og videre program kommer, følg med for mer info.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 9 months ago #5707 by Iver460
Replied by Iver460 on topic sted og pris ??
For å svare ErikT; du har sikkert mye rett i det du skriver. Den som ønsker påvirke er velkommen til å gjøre dette gjennom alle fora. Hva gjelder min innsats foregår og har sikkert for mye av den foregått inne i eget hode. Slik kan det gjerne bli når det valgte styre kun er to personer hvor begge driver med mye annet på hver sin front. Jeg håper imidlertid på fornyet tillit og godt selskap i neste styreperiode. Om du føler du har innspill eller ønsker; ikke nøl med å ta kontakt på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller 911 82 181.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 9 months ago - 9 years 9 months ago #5708 by ErikT
Replied by ErikT on topic sted og pris ??
Se, der kom det litt info. Synd det kom bare en uke før treffet.

Olstad Camping har forøvrig ikke flere ledig hytter, så evt nye må ta med telt eller håpe på det er plass hos noen andre...





Ellers, det jeg forventer av en formann er at de faktisk informerer medlemmene. Det er veldig viktig.
Når man blir valgt som ny formann bør det i løpet av ett par uker i hvertfall, komme ett kort innlegg med en presentasjon av formannen.
Lurer på hvor mange telefoner Roar Sæther har fått hvor innringer trodde han var formann?


Og jeg kjøper dessverre ikke helt det med at du har hatt for mye å gjøre og ikke hatt tid.
Denne websiden er vel den offisielle siden og informasjonskanalen til klubben?
Er det nå slik at man velger å bare bruke Facebook må det gjøres klinkende klart her på denne siden at den ikke lenger oppdateres/sjekkes og alt foregår via en gruppe på FB. Men samtidig må man da være klar over at man utestenger de medlemmene som ikke er på FB av forskjellige grunner.
Og det synes jeg ville være idiotisk, spesielt siden man kan i de fleste tilfeller bare ta en copy and paste av teksten og legge den ut begge steder. Dvs i virkeligheten tar det bare noen sekunder ekstra.
Så vidt jeg vet, har du lagt ut innlegg på Facebook siden du ble valgt. Dvs du har hatt tid til å legge ut info her men av en eller annen grunn ikke giddet å gjøre det.

Feks:
Det skal vel være årsmøte på treffet? Det normale i slike tilfeller er at man da i etterkant informerer om hva som ble diskutert, hva som ble vedtatt og hvilke planer man har for klubben fremover. Får man tatt notater under møtet er jo den jobben mye lettere og det tar ikke så mye tid i etterkant.

Så informasjonen må bli betraktelig bedre fremover!
Last edit: 9 years 9 months ago by ErikT.
The following user(s) said Thank You: Roar Sæther, Eon280, jeglent

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 9 months ago #5709 by Iver460
Replied by Iver460 on topic sted og pris ??
Du har i alle fall noen klare ønsker, forventninger og tanker, det hadde selvsagt vært greit for meg om dette kom tidligere, men dersom noen fremdeles har tro på meg og ingen andre har mer lyst er det du lister opp noe å forsøke etterleve.

Håper å se deg også på treff!

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 8 months ago #5714 by nielsa
Replied by nielsa on topic sted og pris ??
Tror det er viktig å huske at det er tre ting som gjelder for driften av en klubb som denne.
1. Frivillig ubetalt innsats
2. Frivillig ubetalt innsats
3. Frivillig ubetalt innsats

Roar Sæther og Fosen gjengen har lagt ned masse ressurser og tid de siste åren for å drifte NGK.
De har lagt lista høyt for de som kommmer etter (hoppe etter Wirkola) men tror det er lurt å tenke seg litt om for oss andre medlemmer.

Erik T er litt sinna på manglende informasjon men hvorfor ikke kontakte Iver og høre om man kan bidra før man peiser løs på forumet.???

Iver er alltid positiv og hjelpsom og kan ikke tenke meg at en slik henvendelse ville vært fånyttes.

Ikke interessert i å starte en krangel her bare prøver å få frem at man blir mottatt med åpne armer hvis man vil bidra positivt. :laugh:

Tror positive bidrag er nøkkel :woohoo:

nielsa
The following user(s) said Thank You: Roar Sæther, jeglent, Heggernes, volvo.power@live.no

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 8 months ago - 9 years 8 months ago #5715 by ErikT
Replied by ErikT on topic sted og pris ??
Tar man på seg en jobb som Formann og evt Kasserer, tar man jo på seg forpliktelser. Hvis livssituasjonen endrer seg eller noe slikt, må man jo bare si det og spørre om hjelp til noen oppgaver i den grad det går.

Jeg vil si at Formann stillingen har følgende primær oppgaver som jeg mener burde være relativt innlysende:

  • Informere medlemmene om aktuelle saker som dukker opp.
  • Svare på henvendelser til klubben igjennom telefon, email og webside.
  • Holde oversikten over ekstra aktiviteter som Landstreff, etc. Trenger jo ikke nødvendigvis ha selve ansvaret for den jobben selv, kan fint delegere den videre

Ang punkt 2: Hvor kjapt det bør komme svar vil jo variere, men i dagens samfunn forventer man ganske kjapt. For å si det slik, hvis du sender en mail til AmCar, en Land Rover klubb etc, hvor fort forventer du svar? De fleste håper nok på svar i løpet av en dag eller to og forventer vel svar i løpet at tre-fire dager. Så si en uke da. Og det trenger ikke nødvendigvis være ett fullstendig svar. Feks: "Hei, jeg har mottatt mailen din og.... skal sjekke resten og gi svar så fort som mulig" eller noe slikt.
Og i samme stil bør man nok sjekke innom forumet en gang i uken og se om det er noen innlegg rettet til klubben (dvs ikke de vanlige trådene).

Punkt tre:
I dette tilfelle, slik jeg skjønner det, har Formannen valgt å ta på seg jobben som organisator/sjef for Landstreffet. Da må man kunne forvente at han holder informert og praktiske detaljer. Å komme med de en uke før treffet, er for sent. Spesielt siden det har vært lagt ut andre steder tidligere så da kan man ikke akkurat skylde på at man har liten tid.


Jeg synes ikke mine forventninger er store:
Presentere seg når man blir valgt slik at medlemmer og andre (deriblant potensielle medlemmer) vet hvem som er formann og hvem de skal kontakte hvis de lurer på noe om denne klubben. Feks så står Roar Sæther fremdeles som "Leder" på kontaktsiden til klubben...

Hvis det dukker opp en ting, så informer om det på websiden eller forumet.

Sjekke innom forumet av og til og svare på epost etterhvert som de kommer

Som Treffansvarlig må man informere så tidlig som mulig om detaljene slik at man får best mulighet til å planlegge.
Last edit: 9 years 8 months ago by ErikT.
The following user(s) said Thank You: Eon280, jeglent, Heggernes

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.053 seconds
Powered by Kunena Forum