TREFF 2015

More
9 years 6 months ago #5814 by fixfax
TREFF 2015 was created by fixfax
Ble det bestemt hvor neste års treff skal være?

1986 280GE
1994 290GD

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 6 months ago #5817 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic TREFF 2015
Nei.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 4 months ago #6020 by status
Replied by status on topic TREFF 2015
Hei, har det noen gang vært noe landstreff nede på sørlandet ?

- Helge Andersen -
Lang w460 260G -
Team4x4.no – Kok4x4.no - KNAVA.no

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 3 months ago #6035 by Heggernes
Replied by Heggernes on topic TREFF 2015
Hei, det var Landstreff på Hommesåk (Stavanger) i Rogaland i 2011 .
:)

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 3 months ago #6038 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic TREFF 2015
Hvis du har forslag til kjøreområde med nærliggende camping, i ditt nærområde, kan du gjerne fremme det som ett forslag til styret? Kanskje greit med litt info, hvis du ikke har vært på tidligere Landstreff? Slik vi har pleid å gjøre det, er det innrykk torsdag ettermiddag-kveld. Offroad i kjøre område på fredag. Offroad og konkurranse i kjøre området på lørdag. Årsmøte med valg av styre på lørdag kveld. Pakking og hjemreise på søndag. Vi har hatt felles bespising til lunch og middag, da inkludert i deltageravgiften. Frokost har deltagere stått for hver for seg. Campingen bør være 4-5 stjerner, da det er stort sprik i hva de forskjellige deltagerene forventer. Alt fra telt og campingvogn, til hytter og hotell er ønskelig. Gjerne en bålplass for sosialt samvær på kveldene. Antall deltagere varierer litt, men regn med 30-40 biler med tilhørende 50-70 deltagere, i ymse alder.

Landstreff er morro!! Er vi heldige med været er det ett pluss, men ikke en forutsetning :)

Jeg støtter ett Landstreff på sørlandet B)

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 3 months ago - 9 years 3 months ago #6040 by Musseet
Replied by Musseet on topic TREFF 2015
Hadde vært kjekt me et treff her i Rogaland ja!! e jo perfekten plassen :D mange åkre å gjørma te, og mange fjell å stiga

Takk gud for forsvaret og 240 som fekk meg te å elska alt som hete Gelandewagon
:D
Last edit: 9 years 3 months ago by Musseet.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 2 months ago #6169 by lilleva
Replied by lilleva on topic TREFF 2015
Tja Arendal offroad klubb har jo 3 kjørefelt en kan kjøre i og det er flere camping plasser i umiddelbar nærhet.

Dersom det skulle være aktuelt så gi meg beskjed så kan jeg formidle det til styret i klubben vår.

Mvh Kjetil Johansen
The following user(s) said Thank You: Roar Sæther

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 2 months ago #6170 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic TREFF 2015
Arendal funker for meg :-) Støtter deg 100% Kjetil :-D

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 2 months ago - 9 years 2 months ago #6172 by lilleva
Replied by lilleva on topic TREFF 2015
Nå regner jeg med at dette er et styrevedtak for dere.

Men dersom dere skulle være interessert så skal jeg gjøre mitt beste for å bistå dere med de jeg kan.

Jeg kan formidle dette til klubben "min" om at dere kan tenke dere å ha treff på våres kjørefelt. Noe som jeg ikke ser på som noe problem.

Jeg jobber i norsjøen så dersom dere ikke får tak i meg på tlf så er det en grunn :-)

Roar du har jo mitt tlf nummer å jeg er jo på fb så skrik ut dersom dere vil snakke litt om det :-)

kjørefeltene ligger på brokelandsheia,i risør, og arendal


Haugereid kjørefelt (arendal) er et lite med krevede kjørefelt, dette er nok en av de eldste kjørefeltene i Norge har vært åpen siden 70 tallet ligger i typisk norsk skog med en fjelltopp som senter, her er det bygd en grill hytte på toppen ganske nylig.

Røedsåsen kjørefelt er et nedlagt sandtak, med fjell å knauser rundt, alt fra lett kose terreng til tøft.

Brokelandsheia er det største feltet ligger ved e18, variert typisk norsk terreng, her er det laget løyper en kan følge som varierer i vanskelighetsgrad.

Når det gjelder camping så finnes det flere rundt i distriktet. Alt avhenger av hvor en vil være, risør arendal tvedestrand mm.
Last edit: 9 years 2 months ago by lilleva. Reason: glemte å legge til kjørefeltene

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #6282 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic TREFF 2015
Hva med www.sorlandet-feriesenter.no som alternativ til "basecamp"?

Hadde jo vært passende hvis en i styret kunne gjort en redegjørelse for hvor Landstreffet blir i år?

Jeg trekker meg som kokk for Landstreffene. Ser det tar mer tid enn jeg ønsker å fortsette med å bruke. Håper jo igjen å ha egen bil å kjøre med B)

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.052 seconds
Powered by Kunena Forum