Ønsker DU ett verv i styret?

More
11 years 2 weeks ago #4443 by Roar Sæther
Jeg ønsker å få flere medlemmer frem i lyset, siden jeg føler at jeg har for lite å bidra med, i forhold til ett fjerde år som formann. Jeg ønsker å tre ned, for å gi plass til nye krefter. Nå er ikke dette vervet nevneverdig krevende, men litt sjel må man legge i det. Jeg for min del føler jeg har fått gjort litt for å dra klubben fremover, så får det være opp til hver og en av dere, å være enig eller uenig i det utsagnet :-)

Jeg vil med det samme, legge frem forslag til ett nytt verv, som jeg kan tenke meg å ta for ett år eller fler. Treffansvarlig for NGK, er ett verv som vil lette litt på fokus for formannen, og ikke minst noe jeg personlig brenner for :-). Dette vil i mine øyne favne om kontakt med de lokale krefter som ønsker å ha treff i sitt område, støtte til i sammenheng med mat for deltagere, T-skjorter og tilsvarende til treffene, og ikke minst kontroll og bevaring av vår kommende treff-tilhenger. Jeg tar gjerne tilbakemeldinger på dette, fra alle som måtte mene noe om temaet.

Så folkens, DETTE er hver å ens mulighet til å troppe opp og motta hyllest som Formann i norges beste bilklubb :cheer:
The following user(s) said Thank You: bilkar, Flakiv

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 2 weeks ago #4464 by pehan
Replied by pehan on topic Ønsker DU ett verv i styret?
Hepp,

Jeg foreslår Roar som Treffansvarlig, og Ørjan som Formann!


Frelst G-eier! 1986 300GD STT (solgt), 1994 G350 og 1979 230 G kort
The following user(s) said Thank You: Joar Martinsen

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 week ago #4465 by Tisleidøl
Er og sterkt for at klubben har en treffansvarlig. Treffene er kanskje det viktigste i klubben og Roar er mannen der.
The following user(s) said Thank You: skogsnissen, Joar Martinsen, Heggernes

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.047 seconds
Powered by Kunena Forum